Facebook ve Google, gözünü o alana dikti 

19 Haziran 2017

 

İnternet reklamları söz konusu olduğunda sektörün iki dev aktörü Facebook ve Google, bu alandaki etkinliğini biraz daha artırmak için gözünü “internetin kötü reklamları” olarak da anılan küçük şirketlerin payına dikti. Bu reklamları algoritması ile bloklayan teknoloji devleri kısa vadede daha az reklam vadediyor. Ancak bazı şirketler Facebook ve Google’ın orada durmayacaklarından korkuyor. Devamı…

Kaynak: : NTV Teknoloji

Teknoport'da Benzer Yazılar:

Türk Basınından:

You've either entered a category ID that doesn't exist or have no feeds configured for this category. Edit the shortcode on this page with a category ID that exists, or go here and and get an ID that does exist in your admin panel.
Yorumlara ve pinglere kapalıdır.

“Facebook ve Google, gözünü o alana dikti ” için yorum sayısı: 0