KOBİ’ler teknolojiden kaçmaya devam ediyor

12 Şubat 2013

 

SMB Digital Scape tarafından yapılan son analizler, KOBİ’lerin dijital ticaret ile online ve mobil pazarlamada karşılaştıkları temel zorluklara ayna tutarken, Türkiye’deki KOBİ’lerin çoğunluğunun online ve mobil dijital platformlarda varlıklarının olmadığına dikkat çekti.  SMB DigitalScape, raporu hazırlarken aralarında Türkiye’den 800 binden fazla KOBİ’nin web sitesinin de bulunduğu, 14 ülkeden 4.5 milyonu aşkın KOBİ web sitesini analiz etti. [...]

Teknoport'da Benzer Yazılar:

  • KOBİ’ler internette ve mobilde hâlâ kayıp  SMB DigitalScape, Türkiye'deki KOBİ'lerin çoğunluğunun online ve mobil dijital platformlarda varlıklarının olmadığına dikkat çekti. SMB Digital Scape tarafından yapılan son analizler, KOBİ’lerin dijital ticare......
  • KOBİ’ler internette ve mobilde hâlâ kayıp  SMB DigitalScape, Türkiye'deki KOBİ'lerin çoğunluğunun online ve mobil dijital platformlarda varlıklarının olmadığına dikkat çekti. SMB Digital Scape tarafından yapılan son analizler, KOBİ’lerin dijital ticare......
  • Vodafone Türkiye Büyümeye Devam Ediyor Vodafone, 2012-13 mali yılının Nisan-Eylül 2012 dönemine ait yarı yıl sonuçlarını açıkladı. Firmanın toplam gelirleri 2012-13 mali yılının ilk yarısında bir önceki mali yılın aynı dönemine göre %......
  • HTC’deki düşüş devam ediyor Pazara girdiği ilk dönemlerde gösterdiği büyük başarıyla birlikte akıllı telefon pazarında zirveye oynayan HTC’de, son yıllarda yaşanan düşüş devam ediyor. Son yıllarda Apple ve Samsung’un akıllı telefon pazarını domine et......
Yazının tamamı »
 

Türk Basınından:

You've either entered a category ID that doesn't exist or have no feeds configured for this category. Edit the shortcode on this page with a category ID that exists, or go here and and get an ID that does exist in your admin panel.
Etiketler: ,
Bu yazıya yorum ekleyebilir, ya da yazıyı kendi sitenizde geri izleme yoluyla kaynak gösterebilirsiniz.

“KOBİ’ler teknolojiden kaçmaya devam ediyor” için yorum sayısı: 0

Yorumunuzu yazın...